Általános Szerződési Feltételek

I. Szolgáltatói adatok

Textilkirály Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Nyilvántartási szám: Cg.03-09-134999

Adószám: 29265459-2-03

Székhely: 6031 Szentkirály, Rákóczi utca 32.

Fióktelep: 6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 8. fszt. 7.

Telefon: +36 30/929-2113

E-mail cím: info@polomonkey.hu


A tárhely szolgáltató neve, címe, e-mail címe:

név: MediaCenter Hungary Kft.

levelezési cím: 6001 Kecskemét, Pf.: 588.

telefon: +36 21 201 0505

e-mail: mediacenter@mediacenter.hu

web: https://mediacenter.hu

(a továbbiakban: Szolgáltató) üzemelteti.


Szolgáltató bankszámla adatai:

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.

Pénzforgalmi jelzőszám: 11732002-23557558-00000000


Ügyfélszolgálat

E-mail elérhetőség: info@polomonkey.hu

Üzenet: a webhely „kapcsolat” menüpontja alatt elérhető üzenetküldési lehetőség.

Az ilyen úton érkező e-mailekre a Szolgáltató az érkezéstől számított 3 munkanapon belül válaszol.


II. Általános rendelkezések

  1. Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg a Textilkirály Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság, (Nyilvántartási szám: Cg.03-09-134999, Adószám: 29265459-2-03, Székhely: 6031 Szentkirály, Rákóczi utca 32. továbbiakban: Szolgáltató), valamint az általa üzemeltetett weboldalát használó jogi és természetes személyek (a továbbiakban: Felhasználó, a továbbiakban együtt, mint Szerződő Felek) között ruházati termékek (jellemzően baby body, póló) online megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a Szolgáltató és a Felhasználó között keletkező jogokat és kötelezettségeket.
 
  1. Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weboldalán (http://polomonkey.hu) történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://polomonkey.hu/aszf és letölthető, továbbá bármikor kinyomtatható az alábbi linkről: http://polomonkey.hu/aszf.pdf
 
  1. Szolgáltató az Általános Szerződési Feltételeket azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza az Internetes Vásárlási Szolgáltatással, illetve a Szolgáltató weboldalával, webáruház igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, az Internetes Vásárlási Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket. Jelen szerződési feltételek, a weboldal felhasználására, a weboldalon működő webáruházban megrendelhető termékek adásvételére vonatkoznak.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

  1. Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltatóra, Felhasználóra, továbbá minden olyan természetes és jogi személyre kiterjed, aki/amely a weboldalt bármilyen formában, illetve célból felhasználja. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére. Az ÁSZF hatálya nem terjed ki a fizetést bonyolító, számlázó partnereink, sem pedig egyéb alvállalkozók tevékenységére, a vásárlással érintett esetben létrejövő jogviszonyra az abban közreműködő partnereink Általános Szerződési feltételei irányadóak:

https://simplepay.hu/vasarlo-aff/

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf

https://www.billingo.hu/felhasznalasi-feltetelek

  1. A vásárlás útján a Felek között létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, így az iktatott formában nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett, saját profilon belül megtalálható menüpontban letölthető vásárlási adatok igazolják.
 
  1. A Felek közötti szerződés magyar nyelven jön létre.
 
  1. Szolgáltató magatartási kódexnek nem vetette alá magát, így az nem áll rendelkezésre nála.
 
  1. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a weboldal folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Szolgáltató mindent megtesz a zavartalan működés érdekében, ugyanakkor nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg hogy a Szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.
 
  1. A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.
 
  1. Felek rögzítik, hogy Szolgáltatót nem terheli felelősség a szolgáltatással összefüggésben Felhasználó oldalán jelentkező adatkiesésből, rendszerhasználatból vagy átmeneti elérhetetlenségből fakadó közvetlen vagy közvetett azon károkért, amelyek a Felhasználó oldalán merülnek fel.
 
  1. A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel, mely felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.
 
  1.  A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely az online történő fizetés során vagy következtében keletkezik.
 
  1. A Szolgáltató tájékoztatja Felhasználót és Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Felhasználót a https://polomonkey.hu/ oldalon történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább nyolc (8) nappal.

A Szolgáltató a Felhasználó személyes adatait az Adatkezelési tájékoztatójában részletezett szabályok szerint kezeli. Az Adatkezelési tájékoztató elérhető a vásárlási felület láblécében.

  1. Harmadik felek közreműködése:

Jelen ÁSZF alapján létrejövő jogviszonyok kizárólag a Szolgáltató weboldalára, a webáruházon belüli tevékenységekre érvényesek, minden további, a vásárlással érintett esetben létrejövő jogviszonyra az abban közreműködő partnereink Általános Szerződési feltételei irányadóak.

III. Regisztráció

  1. A Felhasználó a Szolgáltató weboldalának használata során egyéni, azaz regisztráció nélküli vagy pedig a vásárlással egybekötött regisztrációjával fogadja el jelen ÁSZF rendelkezéseit. Felhasználó kijelenti, hogy jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben, és a Szolgáltató Adatkezelési tájékoztatójában meghatározott körben hozzájárult.
 
  1. A regisztráció ingyenes és nem jár kötelezettségekkel.
 
  1. A regisztrációt a Felhasználó a webhely fejlécén található Fiók menüpontban található a „Regisztráció” feliratú gombra, majd az e-mail cím és a jelszó megadása után a jelen szerződési feltételek elfogadásával és az Adatkezelési tájékoztató bejelölésével, végül a „REGISZTRÁCIÓ” feliratú gombra kattintással hajthatja végre.

A megrendelés során is van lehetőség egyúttal regisztrálni, a „Fiók létrehozása” felirat melletti nyilatkozat bejelölésével.

  1. Az érvényes regisztrációhoz Felhasználónak valós adatokat és elérhetőségeket kell megadnia. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valótlan adatokkal történt a regisztráció, Szolgáltató jogosult azt törölni. Utóbbi esetben Szolgáltatót nem terheli felelősség az esetleges következmények miatt.
 
  1. Szolgáltató az érvényes regisztrációt is törölheti a következményekért való felelőssége nélkül, amennyiben a törölt Felhasználó rosszhiszeműen használta fel a webhelyet vagy más módon megszegte a jelen szerződési feltételeket. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy törölje azon felhasználók regisztrációját, akik megítélése szerint bármely más személy nevével, képmásával, e-mail címével, vagy más személyes adatával, illetve jogával visszaélnek, így különösen ha tudomása szerint az érintett felhasználói név védjegy- vagy más típusú oltalom alatt áll, más személy jogos érdekét sérti, trágár, vagy obszcén szó, rasszista, vallási, nemzeti, nemzetiségi, szexuális hovatartozást gyalázó, vagy sértő, burkolt, vagy nyílt reklámhordozónak tekinthető.
 
  1. A regisztráció fenti okokból történő, Szolgáltató általi törlése a mindkét Fél által már teljesített megrendeléseket nem érinti. Ugyanilyen okból történő törlés esetén, amennyiben Szolgáltató még nem kezdte meg a teljesítést akkor egyoldalúan eldöntheti, hogy teljesíti-e azt, feltéve, hogy a törlés oka ezt nem akadályozza. Amennyiben a fenti okokból nem teljesíti a megrendelést és Felhasználó már fizetett, Szolgáltató visszafizeti a Felhasználó által fizetett összeget. Ha a Felhasználó törlés okát jelentő magatartása kárt okozott Szolgáltatónak, utóbbi jogosult visszatartani a kár összegét a visszafizetés összegéből.
 
  1. Felhasználó a regisztrációjának törlését bármikor kezdeményezheti a Szolgáltatónak küldött e-mail üzenettel (info@polomonkey.hu email címre), melyet Szolgáltató késedelem nélkül – de legfeljebb 10 napon belül – végrehajt.
 
  1. A regisztráció törlését teheti szükségessé Felhasználó – regisztráció céljából kezelt – személyes adatainak törlését eredményező, vagy ilyen célú felhasználását megtiltó összes adatkezeléssel kapcsolatos kérelme. Ezekről Felhasználó bővebben az Adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
 
  1. A weboldalon 18. életévét betöltött természetes személy vagy más jogképes jogi személy vásárolhat. Korlátozottan cselekvőképes vagy cselekvőképtelen személy a Polgári Törvénykönyvről szóló, 2013. évi V. törvény (Ptk.) vonatkozó rendelkezései szerint vásárolhat. A Felhasználó a “Fizetés” vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomásával fogadja el a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF és a Szolgáltató Adatkezelési tájékoztatójának rendelkezéseit.
 
  1. Amennyiben Felhasználó tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót. A fenti kötelezettségek elmulasztásából eredő károkért kizárólag a Felhasználót terheli a felelősség. Felhasználó felelősséggel tartozik a saját jelszavának vagy fiókjának illetéktelen használatával a Szolgáltatónak vagy bármely harmadik személynek okozott károkért.
 

IV. Megvásárolható termékek köre

  1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát (bruttó fogyasztói árak), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
 
  1. A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
 
  1. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
 
  1. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
 
  1. Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

  2. Amennyiben a Felhasználó feliratkozik a Szolgáltató jövőben induló hírlevelére, a Szolgáltató saját döntése szerinti gyakorisággal, szükség szerint alkalmanként hírlevelet küld neki. Az adatok ilyen célú felhasználását a Felhasználó – leiratkozással – kizárólag a Szolgáltatás feltételeit nem érintő marketing célok tekintetében tilthatja meg.

 

V. A vásárlás menete

  1. Szolgáltató weboldalának használatához Felhasználónak lehetősége van regisztrációval (e-mail + jelszó) vagy regisztráció nélkül (vendégként) is vásárolni.

  2. A termék kiválasztása Felhasználó a webáruház oldalán ismerheti meg a termékeket. A Felhasználónak a megrendelni kívánt termék adatlapján lehetősége van a termék típusának, színének, méretének kiválasztására.

  3. A megrendelni kívánt terméket az oldalon található „Kosárba teszem” feliratú gombra kattintással virtuális kosárba helyezheti a Felhasználó. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „Tovább vásárolok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „Kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.

  4. Felhasználó a megrendelését online, a webáruházban adhatja le.

  5. Az ezt követő ún. Pénztár oldalon adja meg a Felhasználó a vásárláshoz szükséges adatait. (név, számlázási, illetve szállítási cím, e-mail cím, telefonszám megadása szükséges). Amennyiben az adatok javítása szükséges, azt a Felhasználó korlátlanul megteheti, az ún. kosáridő lejártáig, vagy addig, amíg nem kattintott a „Megrendelés elküldése” gombra. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a fizetési, szállítási módot.

  6. Lehetséges fizetési módok:

Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató fióktelepén, mint átvevő ponton (6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 8. fsz. 7.) történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató fióktelepén fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék fuvarozóval (jelen Megállapodás 8. pont) kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben vagy bankkártyával fizessen a megrendelt termék(ek) átvételekor.

Az online bankkártyás fizetési szolgáltatást a SimplePay biztosítja.

A bankkártyával történő fizetés során a fizetéshez használt bankkártya adatait Felhasználó közvetlenül és kizárólag az OTP Mobil Szolgáltató Kft. (1143 Budapest, Hungária körút 17-19.) (SimplePay) részére adja meg, mivel a fizetés folyamatában átirányításra kerül a SimplePay oldalára. A SimplePay nem osztja meg a bankkártya adatokat Szolgáltatóval.

Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a Felhasználó, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.

A tranzakció lépései:

    1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
    2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
    3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
    4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.

Felek között a termék adásvételére vonatkozó szerződés a vásárlási szándékot online fizetési partnerünk oldalán, fizetéssel történő megerősítéssel jön létre.

Szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy Felhasználó a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet 20.§-ban szabályozott 14 napos elállási jog az általa kínált termékek jellegére tekintettel nem gyakorolható (bővebben a VII. 6. pontjában).

A fizetendő végösszeg kiegyenlítése a vásárlás végén, a Szolgáltató által felkínált, vele szerződésben álló online fizetési szolgáltatón keresztül történhet, A fizetési szolgáltató fizetőoldalán felmerülő esetleges hibákért Szolgáltató nem tud felelősséget vállalni.

7. Szállítás

A kiszállítás díjának a Felhasználó által fizetendő bruttó összegét a megrendelés elküldésének folyamata során ismerheti meg Felhasználó.

Személyes átvétel: ingyenes

Házhoz szállítás Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársasággal: 1.490,- Ft

SOS gyártás + 1.500,- Ft (24 órán belüli gyártás)

MPL Postapont: 1.290,- Ft

Utánvét 590,- Ft

 

Személyes átvétel

A Szolgáltató biztosítja a Szolgáltatónál történő személyes átvétel lehetőségét a 6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 8. szám alatt hétfőtől péntekig 13.00 órától 16.00 óráig. (A számlát a csomag tartalmazza.)


Kiszállításban (csomag kézbesítése) közreműködő 3. fél:

MPL házhozszállítás:

Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Cg. 01-10-042463

levelezési cím: 1540 Budapest

telefon: +36 1 767 8282

e-mail cím: ugyfelszolgalat@posta.hu

web: www.posta.hu

Fuvarozó a feladástól számított 2-3 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket Felhasználó részére (belföldre).

Amennyiben Felhasználó munkanapokon 12 óráig leadott SOS szállítást kér, akkor a megrendelt termék a megrendelés napjától számított 24 órán belül szállításra kerül. Hétvégén és ünnepnapokon nincs szállítás. A szállítással kapcsolatos további információkat a Magyar Posta Zrt. honlapján elérhető „Általános szerződési feltételek” dokumentum tartalmazza (https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf).

PostaPont szolgáltató:

Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Székhely: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Cg. 01-10-042463

levelezési cím: 1540 Budapest

telefon: +36 1 767 8282

e-mail cím: ugyfelszolgalat@posta.hu

web: www.posta.hu

A Posta a feladástól számított 2-3 munkanapon belül kézbesíti a megrendelt terméket a kiválasztott PostaPontba. A szállítással kapcsolatos további információkat a Magyar Posta Zrt. honlapján elérhető „Általános szerződési feltételek” dokumentum tartalmazza (https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf).

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

Az adatok megadását követően Felhasználó a ”Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.  A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „Frissítés/Kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem küldjön email-t az info@polomonkey.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást, ennek kiküszöbölése érdekében kérjük, lépjen kapcsolatba a Szolgáltatóval a az +36 30/929-2113 telefonszámon! Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás a megrendelés fogadásáról.

A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt a Szolgáltató a Felhasználó által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó károkért a Felhasználót terheli a felelősség.

A fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

8. Számlaadás:

A teljesítéskor (amelyről a Felhasználó újabb emailt kap) a Szolgáltató kiállítja az e-számlát, (elektronikus számlát) amelyet megküld Felhasználó részére. Az elektronikus számla egy olyan számla, ami elektronikus jelek formájában tartalmazza a számla adatokat. Az elektronikus számla csak elektronikus formában állítható ki, továbbítható és tárolható, annak papír alapú módozata eredeti hiteles dokumentumként nem használható. A Szolgáltató az e-számlát a Felhasználó által megadott adatok alapján, automatikusan, e-számla szolgáltató a Billingo Technologies Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Székhely: 1133 Budapest, Árbóc utca 6. I. emelet, Cégjegyzékszám: 01-10-140802, Adószám: 27926309-2-41, Web: www.billingo.hu) közbeiktatásával bocsátja ki. A Szolgáltató a számlát a vásárlás befejezése után e-mailben küldi el azt a Felhasználó által megadott e-mailcímre. A Felhasználó a vásárlási folyamat megindításával kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja az e-számlát, illetve adatai átadását az e-számla szolgáltatója részére.

VI. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

  1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben, hétfőtől péntekig 13-16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

A megrendelt terméket Szolgáltató a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolásban szereplő határidőn belül szállíttatja ki a Felhasználó által a megrendelés során megadott szállítási címre. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.

SOS rendelés esetén a teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 1 munkanapon belül, amennyiben a termék megrendelése munkanapokon 12 óráig történt.

  1. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

  1. Termék rendelkezésre állása: Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésre a rendelés idején, illetve a „rendelhető”-ként feltüntetett termék nem beszerezhető elsődlegesen Szolgáltató felveszi Felhasználóval telefonon vagy e-mailen a kapcsolatot, másodlagosan Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el az árumegrendelését, ebben az esetben szerződéskötés nem történik, amiről a Felhasználó késedelem nélkül értesítést kap. Bármely, esetlegesen korábban eszközölt kifizetést a Felhasználó számára a szolgáltató haladéktalanul visszautalja. Amennyiben szerződéskötésre került sor a felek között, és a szerződés teljesítése azért hiúsul meg, mert a szolgáltató a megrendelt terméket nem tudja a Felhasználó részére biztosítani, ennélfogva a teljesítés a szerződés létrejöttét követően lehetetlenné válik, erről a szolgáltató késedelem nélkül tájékoztatja a vevőt, amely alapján a Felhasználó elállhat a szerződéstől, és amennyiben a Szolgáltató felelős a teljesítés lehetetlenné válásáért (vagyis nem tudja bizonyítani a felelőssége hiányát, vagyis azt, hogy a lehetetlenülés oka az ellenőrzési körén kívül eső, előre nem látható és elháríthatatlan volt) szabadul a szerződésből eredő teljesítési kötelezettsége alól.

Amennyiben Felhasználó az általa megrendelt terméket indok nélkül nem veszi át a szállítás időpontjában – ideértve azt is, mikor Felhasználó a Fuvarozó kézbesítésre irányuló többszöri kísérlete ellenére sem elérhető, így meghiúsul a kézbesítés –, illetve MPL PostaPont kézbesítési mód esetén a megrendelt terméket a kiválasztott automatánál nem veszi át az ott történő elhelyezéstől számított 10 napon belül, a Szolgáltató jogosult a megrendelt árut harmadik személy számára értékesíteni. Ez esetben, amennyiben Szolgáltatóhoz visszaérkezik a termék és Felhasználó előre fizette a megrendelt termék vételárát, a vételárat Szolgáltató – a tranzakció költségének levonását követően – visszafizeti. A szállítás díja nem számít bele a vételárba, az ilyen esetben – mely eset nem minősül az elállási jog gyakorlásának – nem kerül visszafizetésre.

A megrendelt termék(ek) mennyiségét, épségét és szükséges dokumentumok (számla) meglétét még a kézbesítés helyén és idején, az átvételkor ellenőrzi a Felhasználó, az esetleges kárt, hiányt, egyéb eltérést még akkor jelzi Fuvarozó felé. Amennyiben a Felhasználó kézbesítéskor bármilyen sérülést, eltérést tapasztal a kézbesített terméken, Fuvarozó a Felhasználó kérésére köteles tételesen átadni az árut és erről, valamint a terméken tapasztalt eltérésekről, sérülésekről a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. A szállítás közben a termékben keletkezett károkért elsősorban a Fuvarozót terheli a felelősség, ugyanakkor a Felhasználó felé a termék Felhasználó részére történő átadásának időpontjáig Szolgáltató viseli az ezzel kapcsolatos kockázatot. Az átvételkor elvégzendő ellenőrzés Felhasználó általi elmulasztása ugyanakkor nem befolyásolja Felhasználó szavatossági jogait.

 

VII. Hibás teljesítés, szavatosság, jótállás, elállási/felmondási jog

  1. Hibás teljesítés

Szolgáltató hibásan teljesít, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Nem teljesít hibásan Szolgáltató, ha a Felhasználó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztónak minősülő Felhasználó vásárlása esetén vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hat hónapon belül felismert hiba esetén a bizonyítás terhe a Szolgáltatót terheli.

  1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Jótállás

Kötelező jótállás

Szolgáltató nem forgalmaz jogszabály által elrendelt kötelező jótállás alá eső terméket.

Kifejezett írásbeli kötelezettségvállalás hiányában Szolgáltató nem garantálja, hogy az áru bármely, a Felhasználó által elérni kívánt speciális célra alkalmas. Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgálni. Abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Felhasználót terheli. Nem terjed ki Szolgáltató jótállási kötelezettsége azon meghibásodásokra, amelyek:

– a nem rendeltetésszerű használatból,

– az előírt karbantartás elmulasztásából,

– rongálásból keletkeztek.

  1. Méretcsere szolgáltatás

Amennyiben a Felhasználó tévedésből hibás méretű terméket rendelt, a Szolgáltató vállalja, hogy a termék visszaküldését követően elkészíti a terméket az újból megjelölt, helyes méretben, mely esetben a Felhasználónak kizárólag a postaköltséget kell kifizetnie. Amennyiben méret vagy fazonmódosítás miatt az újból megrendelt, javított méretű megrendelt termék vételára magasabb, mint a visszaküldött, hibás méretű termék vételára, abban az esetben a Felhasználónak a postaköltségen felül kizárólag a két termék különbözetének összegét kell kifizetnie.

  1. Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet 20. § (1) bekezdése szerint

“Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.”

(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát

    1. a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
    2. aa) a terméknek,
    3. ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
    4. ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
    5. ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

    1. b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználókat, hogy webáruházában a Felhasználó megrendelésére egyedileg legyártott, a Felhasználó igényeinek megfelelő tulajdonságokkal rendelkező termékeket forgalmaz, így alapesetben ez a jogosultság nem gyakorolható. Ez a szabály nem érinti Felhasználó egyéb szavatossági jogait, amelyekkel élhet a fenti rendelkezések szerint.

A fent meghatározott 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet 29.§ (1) c) pontja az elállási jog alóli kivételes szabályokat tartalmazza, amely a Szolgáltató termékeire alkalmazandó, azaz

“A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát:

    1. c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak”;

  1. A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

VIII. Adatvédelem

A Szolgáltató által folytatott adatkezelésről az Adatkezelési tájékoztató és a Tájékoztató “sütik” alkalmazásáról című dokumentumok adnak részletes tájékoztatást.

IX. Panaszkezelés, esetleges jogviták

  1. Felhasználó a Szolgáltató szolgáltatására, tagjának, alkalmazottjának vagy a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszával levélben, telefonon és elektronikus levélben fordulhat Szolgáltatóhoz az alábbi elérhetőségeken:

Textilkirály Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 6031 Szentkirály, Rákóczi utca 32.

Fióktelep: 6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 8. fszt. 7.

Telefon: +36/30 929-2113

E-mail cím: info@polomonkey.hu

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, szükség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben ez nem lehetséges, illetve a Felhasználó egyet nem értése esetén, valamint az írásban benyújtott panaszt Szolgáltató legkésőbb harminc napon belül írásban megválaszolja.

  1. Felhasználó panaszával, Szolgáltató (tagjának, alkalmazottjának) vagy az érdekében vagy javára eljáró személynek a magatartására, tevékenységére vagy mulasztására, a szolgáltatás minőségére, felelősségi szabályok alkalmazására vonatkozó panaszával a magyarországi lakóhelye szerint illetékes megyeszékhely szerinti járási hivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat.

Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

Felhasználó panaszával fordulhat a Szolgáltató székhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatósághoz is:

Kecskeméti Járási Hivatal

Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A.

fogyasztovedelem@bacs.gov.hu

06-76-795-710

  1. Békéltető testülethez fordulás lehetősége

Felhasználó (fogyasztó) a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban békéltető testület díjmentes eljárását is kérheti.

Ha Fogyasztó magyarországi lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkezik, akkor ezen lakóhely vagy tartózkodási hely szerinti megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület illetékes.

A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek oldalon.

A fogyasztó erre irányuló kérelmében a fentiektől eltérő, másik békéltető testületet jelölhet meg.


Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Cím: Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület, 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4

Levelezés: 6001 Kecskemét, Pf.228

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Hivatali kapu: eugyintezes@bkmkik.hu

Honlap: www.bacsbekeltetes.hu


A Fogyasztó magyarországi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában:

Magyarországon az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület jogosult eljárni.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. Hatáskörébe tartozik a fent megjelölt témájú fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokról és kötelezettségekről.

  1. Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja

Ha Felhasználó az Európai Unióban él, az interneten vásárolt termékre, szolgáltatásra vonatkozó panaszával kapcsolatban igénybe veheti az Európai Bizottság alábbi online vitarendezési eszközét.

Webhely: https://webgate.ec.europa.eu/odr

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére.

Az online vitarendezési platformról és használatáról, a vitarendezés módjáról további információkat a fenti link használatával elérhető webhelyen talál.

  1. Jogérvényesítés bírósági úton

A szerződő felek kölcsönösen együttműködnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket peren kívül, tárgyalásos úton a legrövidebb idő alatt és a legkevesebb költséggel rendezzék. Amennyiben ez nem vezet eredményre, Felhasználó a lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti járásbíróságon, vagy a Szolgáltató székhelye szerinti Kecskeméti Járásbíróságon is megindíthatja a pert.

 

X. A honlapon megjelenő védjegyek és szerzői jogok

  1. A Szolgáltatás honlapján megjelenő védjegyek a Szolgáltató, illetve más jogtulajdonosok kizárólagos tulajdonát képezik. Ezen megjelöléseket a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett és előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek semmilyen módon nem használhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.

  1. A honlapon elérhető információk és más dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak, az ezekhez fűződő jogok a Szolgáltatót, illetve a jogtulajdonosokat illetik meg. A honlapon elérhető információkat és egyéb anyagokat a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek a honlap céljától eltérően nem használhatják, nem másolhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.

  1. A Felhasználó által a honlap használata során közölt adat illetve információ felett a Szolgáltató korlátlan és kizárólagos felhasználási jogosultságot szerez. A Szolgáltató minden ilyen, az észrevételekkel kapcsolatos jog kizárólagos tulajdonosává válik, és azok használatában semmilyen módon nem korlátozható. A Szolgáltató korlátozás nélkül jogosult a Felhasználó észrevételeinek hasznosítására, felhasználására, közzétételére, átdolgozására, törlésére, nyilvánosságra hozatalára anélkül, hogy a Felhasználó részére ezért bármilyen módon ellenszolgáltatást kellene nyújtania.

 

XI. Alkalmazandó jog

  1. Jelen szerződési feltételekben nem rendezett kérdések tekintetében a következő jogszabályok rendelkezési irányadók:

– a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, – a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény, – a szolgáltatási tevékenység megkezdésének és folytatásának általános szabályairól szóló 2009. évi LXXVI. Törvény, – a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, – a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény, – a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény, – az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény.

Szentkirály, 2022. augusztus 22.

Textilkirály Kft.