Gyakori kérdések

SOS gyártás 

Hétköznaponként legkésőbb 12:00-ig leadott SOS rendeléseket tudjuk másnapra teljesíteni! Hétvégén leadott SOS rendelések hétfői munkanapon kerülnek az elkészítés folyamatába!

Ha a rendelés SOS-ben kell, hogy elkészítsük, akkor kérd SOS gyártás opciókat a kiválasztott terméknél.

 

Termékenként +1.500 Ft-ot számolunk fel, de cserébe 24 órán belül gyártásra kerül rendelésed. 


Családi kollekciónk esetében, szettenként  +2.000 Ft SOS gyártási költséget 
számolunk fel. (Nem termékenként van SOS költség, hanem a teljes kollekcióra +2.000 Ft.)

 

Ha véletlen elmarad az SOS gyártás bejelölése, de sürgősen szükséged lenne a rendelésre, vedd fel velünk a kapcsolatot emailben (info@polomonkey.hu) vagy telefonon. (+36 30 929 2113)

 

 

 

Milyen fizetési módok vannak?

 

  • SimplePay – azonnali bankkártyás fizetés

    A fizetési mód kiválasztása után és a véglegesítést követően, a rendszer automatikusan átirányít a SimplePay online bankkártyás fizetés rendszerhez, ahol a bankkártya adatok megadásával rendezni tudod rendelésed összegét.

     

  • Utánvételes fizetés

    Az alap szállítási költségen felül +590 Ft utánvétel kezelési költséget számolunk fel. Utánvételes rendeléseket a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is tudod rendezni.

     

  • Személyes fizetés

    Személyes átvételi ponton (lásd címünk) ingyenesen tudod kifizetni rendelésed összegét, nincs külön kezelési költség. Minden személyes átvételes rendelést, csak készpénzben lehet rendezni.

     

  • Közvetlen banki átutalásra webshopunkban nincs lehetőség!

 

Mennyibe kerül a szállítás, mit kell tudni a szállításról?

 

  • Házhoz szállítás MPL futárszolgálattal – 1.490 Ft

    1 napos időgaranciával dolgozunk! Az elkészült rendelés visszaigazoló e-mailünket (számlát tartalmazza) követő munkanapon (1. munkanap) az MPL futár megpróbálkozik a csomag kézbesítésével.

    Amennyiben nem tudja kézbesíteni a csomagot, a következő munkanapon (2. munkanap) ismét megpróbálja kézbesíteni a rendelést.

    Amennyiben a második (2. munkanap) próbálkozás is sikertelen átvételt eredményez, úgy a futár értesítőt hagy és a Vásárlóhoz legközelebb eső postán a futár lerakja a csomagot. A postán 10 munkanapon megőrzik a rendelést, ahol a Vásárló átveheti a posta nyitvatartási ideje alatt.

    Amennyiben nem lesz átvéve a csomag, az visszajön telephelyünkre.

  • Postapont – 1.290 Ft

    1 napos időgaranciával dolgozunk! Az elkészült rendelés visszaigazoló emailünket (számlát tartalmazza) követő munkanapon (1. munkanap) a postapontra kerül a csomag.

    A postaponton 5 munkanapon keresztül megőrzik a rendelést. Amennyiben nem sikerül átvenni a csomagot, akkor a csomag átkerül a legközelebbi postára, ahol szintén 5 munkanapig őrzik a csomagot.

    Amennyiben nem lesz átvéve a csomag, az visszajön telephelyünkre. 

+ 590 Ft utánvétel kezelési költség (amennyiben utánvétellel szeretnéd rendelésed rendezni)

Mennyi idő alatt készül el a rendelés?

 

A rendelés beérkezésétől számítva általános esetben 2-3 munkanap az elkészítés.


Amennyiben nincs raktáron valamelyik termék a rendelésből, úgy +2-4 munkanappal tovább tart az elkészítés. (Ebben az esetben felvesszük a kapcsolatot a Vásárlóval!)

SOS gyártás kérés esetében, viszont 24 óra alatt elkészül a rendelés és 1-2 napon belül kézhez is veheted a rendelt terméket!

 

 

Hogyan készül, milyen technikával dolgoztok? 

Bodyaink és pólóink a legmodernebb technológiával, digitális textil nyomtatással készülnek. A nyomat közvetlen a bodyra/pólóra kerül, a bőrbarát festék tartós és kopásmentes. A minta nyomata nem repedezik be, nem matricát vasalunk a textilekre! 

A digitális textilnyomtatás jellemzése a minőség, stílus, egyedi design, korlátlan lehetősége. Ezzel a technológiával a lehető legkisebb környezeti hatás mellett készíthetünk nagyon tartós, fotó minőségű nyomatokat elsősorban pamut anyagra.

 

Hogyan kell mosni?

A bodykat és a pólókat kifordítva 30 fokon javasoljuk mosni. A színes bodyknál és pólóknál pedig kifejezetten figyeljünk a mosás hőfokára, illetve a mosás előtt fordítsuk ki őket. TILOS szárítógépet használni!!! Vasalásnál pedig úgyszintén kifordítva vasaljunk,  mivel a magas hő hatására sérülhet a bodyn, pólón lévő nyomat.

 

 

Rossz méretű baba bodyt/ pólót rendeltem, mit tegyek?


Véletlenek előfordulnak, ha rossz méretet rendeltél aggodalomra semmi ok, minden problémát megoldunk!
Feltétlen vedd fel velünk a kapcsolatot emailben, hogy írásos nyoma is legyen. Az alábbi email címre várjuk az üzenetet: info@polomonkey.hu

 

 

Hibásan érkezett a baba body/ póló vagy nem a rendelésem kaptam, mit tegyek?

Hibáinkért vállaljuk a felelősséget! Nekünk a Te elégedettséged fontos és elsőbbséget élvez!

Feltétlen vedd fel velünk a kapcsolatot emailben, hogy írásos nyoma is legyen. Az üzenethez csatolj képet, hogy mi is pontosan lássuk a hibát!


Az alábbi email címre várjuk az üzenetet: info@polomonkey.hu

 

 

Milyen termékeket használunk?


Rendkívül fontosnak tartjuk a minőséget, azért csak 100% pamut termékekkel foglalkozunk! 


Baba body:

  • Bordázott és erősített szélek

  • Felül és lábak között patentok

  • Méretek 50 és 104 között

  • 5 színben elérhető

  • Rövid és hosszú ujjú változatban is elérhető

Gyerek póló:

  • Puha anyag, 160g/m2

  • Erősített szélek és vállpánt

  • Oldal varrással rendelkezik

  • Méretek 110 és 158 között

Női póló:

  • Puha anyag, 150g/m2

  • Erősített szélek és vállpánt

  • Karcsúsított, íves szabású

  • Oldal varrással rendelkezik

  • Rövidített ujjú

  • Méretek XS és 2XL között

Férfi póló:

  • Puha anyag, 190g/m2

  • Erősített szélek és vállpánt

  • Oldalvarrás nélküli

  • Méretek S és 2XL között

PólóMonkey – Egyedi baba body és családi póló szett webáruház